Strona internetowa www.kajto.pl wykorzystuje pliki cookies oraz inne technologie służące do automatycznego przechowywania danych w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa w urządzeniu końcowym. Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.kajto.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać przez Państwa zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej szczegółów dotyczących naszej polityki cookies znajdziecie Państwo Polityce Prywatności. OK, zamknij

Przedostatnia runda Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski rozegrana zostanie poza granicami naszego kraju. Rajd Koszyc to trzecia w tym sezonie łączona runda polskiego czempionatu z rajdowymi rozgrywkami naszych południowych sąsiadów. Do mistrzostw Polski oraz Słowacji zgłosiło się 66 załóg, a wśród nich cała polska czołówka z liderami klasyfikacji generalnej RSMP – Kajetanem Kajetanowiczem i Jarkiem Baranem.

Kajetan Kajetanowicz  Wszystko wskazuje na to, że podczas Rajdu Koszyc, po raz pierwszy od zeszłorocznego Dolnośląskiego, pojedziemy w deszczowych warunkach. W trakcie zapoznania z trasą padało i było bardzo mokro. Miejsca, które wyglądają na przyczepne, wcale takimi nie są. W Polsce nie mamy aż tak śliskich tras. Jest też wiele partii, szczególnie podczas drugiego dnia, gdzie z pewnością będzie wiele błota naniesionego na trasę, gdyż w wielu miejscach można ciąć zakręty. Nawierzchnia jest tutaj mocno zróżnicowana – od gładkich asfaltów, bo bardzo nierówne fragmenty. Nie będzie także łatwo odpowiednio dobrać opony, ponieważ nawet jeśli pogoda się ustabilizuje, to trzeba trafić z ich docięciem. Świetnie, że możemy sprawdzić się w takich warunkach.

Bazą rajdu są Koszyce – jedno z największych miast Słowacji, położone w południowo-wschodniej części tego kraju, w sercu regionu Karpat Wschodnich. Podczas piątkowej i sobotniej rywalizacji zawodnicy pokonają 12 odcinków specjalnych o łącznej długości prawie 160 kilometrów.
Partnerami Zespołu w sezonie 2010 są: LOTOS Paliwa z marką paliw LOTOS Dynamic oraz LOTOS Oil z marką olejów LOTOS Quazar, Subaru Import Polska, STP, Klonex, Keratronik oraz SJS.
Harmonogram rajdu:
Piątek, 17.09

09:18 – OS 1 Bankov 13,40 km
09:51 – OS 2 Ruzin 6,70 km
10:54 – OS 3 Zipov 20,10 km
12:59 – OS 4 Bankov 13,40 km
13:32 – OS 5 Ruzin 6,70 km
14:35 – OS 6 Zipov 20,10 km
Sobota, 18.09
09:00 – OS 7 Herlany 13,05 km
10:28 – OS 8 Svinica 13,49 km
10:51 – OS 9 Slanec 12,70 km
13:13 – OS 10 Herlany 13,05 km
14:41 – OS 11 Svinica 13,49 km
15:04 – OS 12 Slanec 12,70 km