Strona internetowa www.kajto.pl wykorzystuje pliki cookies oraz inne technologie służące do automatycznego przechowywania danych w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa w urządzeniu końcowym. Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.kajto.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać przez Państwa zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej szczegółów dotyczących naszej polityki cookies znajdziecie Państwo Polityce Prywatności. OK, zamknij

Debiutujący w Rajdzie Waldviertel Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran rozpoczęli piątkowe zmagania od dwóch wygranych odcinków nad całą stawką Rajdowego Pucharu Europy i od razu wyszli na prowadzenie w klasyfikacji generalnej. Przed najdłuższym dziś OS Brenntenberg-Tautendor byli liderami z przewagą 12 sekund, jednak na ostatniej próbie załoga LOTOS Rally Team zmagała się z awarią wspomagania. Po trzech odcinkach specjalnych aktualni Mistrzowie Polski zajmują drugie miejsce, z niespełna 4 sekundami do Mistrza Austrii Raimunda Baumschlagera.

waldviertel_2013_snopkowski_13

Kajetan Kajetanowicz Odcinki są bardzo zróżnicowane, pierwszy – pod górę, krótki i szeroki, z jednolitą nawierzchnią, z kolei na drugim dzieją się cuda. Jest bardzo grząsko, dużo błota i wąsko. I co w Polsce nieznane – jedziemy pętle, czyli kręcimy się 2 kółka – i ruszamy na dalszą część odcinka. Jesteśmy przygotowani do rajdu, dobrze dobraliśmy opony, co w tych lasach jest naprawdę bardzo istotne. Ciesze się, że wygraliśmy dwa oesy. Na ostatniej próbie niestety awarii uległo wspomaganie już na początku – podjechałem na start i 30 sekund przed ruszeniem poczułem, że kierownica idzie bardzo ciężko. Miałem takie doświadczenia z rajdu na Litwie, wiec postanowiłem się tym za bardzo nie przejmować :). Jednak nie jest to łatwe, gdy wybija z rąk kierownicę przy prędkościach 180-200 km/h, bo od takiej szybkości ten oes zaczęliśmy. Było trochę emocji, ale szybko poukładaliśmy sobie to w głowie. Wierzę, że mechanicy usuną usterkę, bo to jest mam nadzieje tylko usterka :). Jesteśmy dobrej myśli.

Starty Kajetana Kajetanowicza i Jarka Barana w sezonie 2013 wspierają strategiczny partner LOTOS Rally Team – Grupa LOTOS oraz LOTOS Paliwa – producent paliw LOTOS Dynamic – a także Driving Experience i CUBE.ITG.
Szczegółowe informacje dotyczące Kajetana Kajetanowicza i zespołu są dostępne na stronach www.lotosrallyteam.pl oraz www.kajto.pl, a także na: www.facebook.com/EmocjeDoPelna i www.facebook.com/KajetanKajetanowicz.