Strona internetowa www.kajto.pl wykorzystuje pliki cookies oraz inne technologie służące do automatycznego przechowywania danych w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa w urządzeniu końcowym. Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.kajto.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać przez Państwa zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej szczegółów dotyczących naszej polityki cookies znajdziecie Państwo Polityce Prywatności. OK, zamknij

Tradycyjnie na półmetku letnich wakacji zawodnicy rywalizujący w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski spotkają się na Podkarpaciu. Już w najbliższy weekend (6-7 sierpnia 2010r.) rozegrany zostanie tam Rajd Rzeszowski, który gościć będzie także zagraniczne ekipy, gdyż impreza ta stanowi jednocześnie rundę Pucharu Europy Centralnej i mistrzostw Słowacji. Do udziału w rajdzie zgłosiło się 75 załóg. Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran – zwycięzcy dwóch z czterech dotychczas rozegranych rajdów i wiceliderzy polskiego czempionatu jako drudzy wyruszą na trasy Rajdu Rzeszowskiego swoją N-grupową Subaru Imprezą w barwach marki paliw LOTOS Dynamic, olejów LOTOS Quazar, Subaru Import Polska, STP, Klonex, Keratronik oraz SJS. Podczas dwóch dni zmagań zawodnicy pokonają 12 odcinków specjalnych o łącznej długości ponad 160 kilometrów.

016

Rajd Rzeszowski jest naprawdę wyjątkowym wydarzeniem w naszym kalendarzu. Bardzo lubię odcinki specjalne na Podkarpaciu, ponieważ sprawiają wiele frajdy z jazdypowiedział Kajetan Kajetanowicz. – Wszyscy dokładają wszelkich starań, aby impreza ta pozostała w pamięci zawodników i kibiców. W tym roku wytyczono także próbę w samym centrum Rzeszowa, z której odbędzie się transmisja telewizyjna na żywo. Jestem przekonany, że ten widowiskowy odcinek zgromadzi liczną publiczność, która gorącym dopingiem będzie mobilizowała zawodników do efektownej jazdy. Wspólnie z Jarkiem podejmujemy wyzwanie i będziemy walczyć o jak najwyższe miejsca na bardzo wymagających trasach. Będę cisnął od pierwszych kilometrów. Wbrew pozorom nie są to tylko równe asfalty, więc przed rajdem wiele uwagi poświęcamy na dopracowanie ustawień zawieszenia naszego Subaru. Wierzę, że podczas tej imprezy nie będziemy zbyt gościnni dla załóg zza granicy, które rywalizować będą w Pucharze Europy Centralnej i Słowacji.