Strona internetowa www.kajto.pl wykorzystuje pliki cookies oraz inne technologie służące do automatycznego przechowywania danych w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa w urządzeniu końcowym. Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.kajto.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać przez Państwa zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej szczegółów dotyczących naszej polityki cookies znajdziecie Państwo Polityce Prywatności. OK, zamknij

Rajd Polski – w tym roku zaliczany do Rajdowych Mistrzostw Europy oraz Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski – to bez wątpienia najbardziej prestiżowy rajd w Polsce, a jednocześnie –  zaraz po Monte Carlo – najstarszy na świecie. Już za kilka dni do rywalizacji w tegorocznej, 68. edycji imprezy, staną jej triumfatorzy z 2010 roku – Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran. Reprezentanci LOTOS Dynamic Rally Team w najbliższy weekend zmierzą się z najlepszymi zawodnikami z Europy i Polski na niezwykle wymagających, szutrowych odcinkach w okolicach Mikołajek. Mistrzowie Polski ruszają w swego rodzaju rejs po mazurskich trasach.

b_424_0

Kajetan Kajetanowicz Mazury to raj dla żeglarzy. Myślę, że my także szybko złapiemy „wiatr w żagle” i ruszymy na niezwykle urocze, długie, szybkie i wąskie odcinki specjalne, po których auto niemal płynie. Chcąc wygrać Rajd Polski nie można popełnić błędu. Pokonując w bardzo szybkim tempie odcinki trzeba być mocno skoncentrowanym i precyzyjnym, by nie stracić właściwego toru jazdy. To jedyny szutrowy rajd w sezonie, a jak wiemy nawierzchnia ta dostarcza zarówno startującym, jak i kibicom bardzo dużo frajdy. Duże są również hopy, na których przez chwilę mamy okazję zapomnieć o grawitacji 🙂 Zrobimy wszystko, aby okazały puchar za zwycięstwo w Rajdzie Polski pozostał w rękach  Polaków.

Jarek Baran Trasa tegorocznego rajdu w znacznej części pozostała niezmieniona i możemy skorzystać ze sprawdzonych notatek. Przy dwóch przejazdach zapoznawczych to spory plus, bo perfekcyjny opis na takim rajdzie jest bardzo ważny. Polski to również najdłuższa runda w tegorocznych Mistrzostwach Polski, więc czekają nas dwa pełne dni i jazda „na sto procent”. Jak wszyscy w zespole Lotos Dynamic nie mogę się doczekać startu pierwszego odcinka.

Partnerami zespołu w sezonie 2011 są: producent paliw LOTOS Dynamic oraz producent olejów LOTOS, a także STP, Szkoła Jazdy Subaru i Arcold.