Kajetan Kajetanowicz – utalentowany kierowca rajdowy i pretendent do tytułu Rajdowego Mistrza Europy został pierwszym lokalnym ambasadorem marki TAG Heuer. Czterokrotny rajdowy Mistrz Polski dołącza do drużyny czempionów TAG Heuer i rozpoczyna długofalową współpracę z legendarną szwajcarską marką.
Niepokonany w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski w latach 2010-2013, trzykrotny zwycięzca Rajdu Polski, a także szutrowy i zimowy rajdowy mistrz Europy – Kajetan Kajetanowicz jest znany nie tylko dzięki swoim sportowym osiągnięciom. Niesamowita determinacja w dążeniu do perfekcji i przekraczania granic własnych możliwości, to cechy Kajetana, które łączą się z wartościami, jakie charakteryzują markę TAG Heuer. Nic dziwnego więc, że najbardziej utytułowany polski kierowca rajdowy ostatniej dekady, podobnie jak rajdowy mistrz świata Sebastien Ogier, doskonale wpisuje się w rolę ambasadora marki TAG Heuer. Sportowa postawa Kajetana, wyniki, a także bezkompromisowa walka o najwyższe cele w Mistrzostwach Europy zostały dwukrotnie docenione nagrodą Colin McRae Flat Out Trophy, przyznawaną kierowcom, którzy porywają i inspirują swoim tempem oraz determinacją.
– Legenda szwajcarskiej marki nieodłącznie kojarzy mi się ze światem sportów motorowych na najwyższym poziomie. Zegarki TAG Heuer były atrybutami niezapomnianych mistrzów, których wyczynami emocjonowałem się jako mały chłopiec. Dziś, razem z LOTOS Rally Team, walczę o zwycięstwo w najstarszym na świecie cyklu rajdowym, a teraz mam zaszczyt stać się częścią fantastycznego zespołu ambasadorów marki TAG Heuer. Doceniam nieustanne zaangażowanie szwajcarskich zegarmistrzów, którzy wiedzą, że tworzenie najdoskonalszych instrumentów pomiarowych jest jak sport. Tu nie istnieje inna droga do sukcesu niż ciężka praca i dążenie do perfekcji. Na wysokim poziomie rajdowej rywalizacji postęp wyraża się często w niemal nieuchwytnych ułamkach sekund, dlatego nie ma dla mnie lepszego wyboru niż czasomierz TAG Heuer, którego twórców natchnęła zacięta rywalizacja niesamowitych sportowców. Trudno mi wyrazić słowami, jakie to uczucie dołączyć do takiego grona – mówi Kajetan Kajetanowicz.
Zimowy i szutrowy Mistrz Europy i aktualny wicelider cyklu wybrał dwa zegarki inspirowane wielkimi sportowymi wydarzeniami. Pierwszym z nich jest TAG Heuer Carrera Calibre 1887 – chronograf z linii stworzonej na cześć legendarnego wyścigu Carrera Panamericana, którego długa na ponad 3 tys. km trasa wiodła meksykańską częścią autostrady Panamerykańskiej. Historia, jaka stoi za drugim z modeli, granatowym, klasycznym TAG Heuer Monaco Calibre 12
Automatic Chronograph także idealnie wpisuje się w charakter kierowcy.
– Cieszę się, że to właśnie Kajetan Kajetanowicz został pierwszym ambasadorem marki na rynku polskim. TAG Heuer to nie tylko idea, to doskonale zgrany zespół. Ambasadorowie tacy jak modelka Cara Delevingne, światowej sławy DJ David Guetta czy utalentowani kierowcy rajdowi jak Sebastien Ogier i Kajetan Kajetanowicz pozwalają nam zupełnie inaczej spojrzeć na rzeczywistość. Dzięki nim rozumiemy śmiałość i ambicję nowego pokolenia – mówi Bartłomiej Szumilas, CEO Trufey, dystrybutora marki TAG Heuer w Polsce.
Markę TAG Heuer założył Edouard Heuer w Saint-Imier w 1860 r. Od tego czasu zawdzięczamy jej wiele osiągnięć w dziedzinie najwyższej jakości zegarków, w szczególności jeżeli chodzi o chronografy oraz mechanizmy charakteryzujące się wyjątkową precyzją działania. Obecnie TAG Heuer to jedna z największych i najbardziej pożądanych marek w branży luksusowych zegarków. Legenda związana z tworzeniem szwajcarskich zegarków wywodzi się z aktywnego zaangażowania zegarmistrzów w świat sportu, którego celem było stworzenie najdokładniejszych instrumentów pomiarowych. TAG Heuer jest pierwszym producentem w historii, który stworzył luksusowe chronografy umożliwiające dokonywanie pomiarów z niezrównaną dokładnością do 1/10, 1/100, 1/1000 i 1/10000 sekundy. Poczynając od udziału w igrzyskach olimpijskich w latach dwudziestych minionego stulecia, poprzez funkcję oficjalnego chronometrażysty Formuły 1 w latach dziewięćdziesiątych XX w., a skończywszy na obecnie dokonywanych oficjalnych pomiarach czasu podczas legendarnego wyścigu Indy 500, firma TAG Heuer stale poszukuje nowszych, lepszych i bardziej prestiżowych rozwiązań.