Rywalizacja Rajdu Niemiec 2019 przeniosła się na niezwykle trudne drogi poligonu Baumholder. Już pierwsza próba, Arena Panzerplatte I (10,73 km), przyniosła sporo dramatów w kategorii WRC2. Blisko pół minuty na odcinku stracili Włosi, Andolfi i Scattolin, a ponad 30 sekund Niemcy, Griebel i Winklhofer. Załoga LOTOS Rally Team pojechała bezbłędnie, wykręcając drugi czas, jedynie 0,2s za zwycięzcami! Kajetanowicz i Szczepaniak dzięki temu awansowali o kolejne dwie pozycje i są już wiceliderami kategorii WRC2!
Rajd Niemiec 2019, nieoficjalna klasyfikacja WRC2 po OS 12:
1. Kreim/Braun (Niemcy, Skoda Fabia R5 evo) 1:40:29,6s
2. Kajetanowicz/Szczepaniak (Polska, Volkswagen Polo GTI R5) +49,1s
3. Griebel/Winklhofer (Niemcy, Skoda Fabia R5 evo) +50,0s
4. Andolfi/Scattolin (Włochy, Skoda Fabia R5) +1:13,7s
5. Fourmaux/Jamoul (Francja, Ford Fiesta R5) +1:50,0s
6. Griazin/Fedorow (Rosja, Skoda Fabia R5) +2:47,1s
7. Yates/Morgan (Wielka Brytania, Skoda Fabia R5) +3:04,3s
8. Dinkel/Furst (Niemcy, Hyundai i20 R5) +3:12,2s
9. Bedoret/Walbrecq (Belgia, Skoda Fabia R5 evo) +3:50,1s
10. Tempestini/Itu (Rumunia, Hyundai i20 R5) +4:44,2s
Sobota jest najdłuższym dniem rajdu, na który składa się łącznie osiem odcinków specjalnych. Po serwisie zmagania przeniosły się na poligon Baumholder, na którym wytyczono dwie próby: Arena Panzerplatte (10,73 km, godz. 15:08 i 18:55) oraz Panzerplatte (41,17 km, godz. 15:46 i 19:33). Długość etapu to 157,92 km.
Finałowy etap rozegrany zostanie w niedzielę. Zaplanowano dwie próby pokonywane dwukrotnie, bez przerwy serwisowej: Grafschaft (28,06 km, godz. 7:46 i 10:10) oraz Dhrontal (11,69 km, godz. 9:41 i 12:18 – jako Power Stage). Łączna długość wyniesie 79,50 km.
Starty Kajetana Kajetanowicza wspierają: strategiczny partner LOTOS Rally Team – Grupa LOTOS, a także Delphi Technologies, Driving Experience oraz Pirelli.