
MACIEJ
SZCZEPANIAK
BORN
16 grudnia 1973 r.
MEMBER OF
Automobilklubu Polski
Maciej Szczepaniak started his career in 1995, initially behind the wheel, he later moved to a “hot seat”. He has over 100 World Rally Championship outings to his name since his debut in 1999. He previously competed alongside Tomasz Kuchar, Janusz Kulig, Michał Kościuszko and Robert Kubica, among others. Between 2004 and 2006, with Leszek Kuzaja, he was crowned champion three times in his domestic rally championship in Poland. He’s a 2009 Junior World Rally Championship runner-up, he also came third in the 2011 Production Car World Rally Championship. WRC 3 Rally Champion 2021, WRC 2 Challenger Champion 2023.
Dołącz do nas
🫡 Melduję się na mecie Rajdu Safari! Dojechać tu to za każdym razem kolosalne wyzwanie! I choć tym razem nie zwyciężamy, mamy poczucie dobrze wykonanej roboty. 🔥 Kończymy na 4. miejscu w WRC2 Challenger. Dziękuję całemu zespołowi ORLEN Rally Team za pełne zaangażowanie, a Wam 🫵 za wszystkie dobre myśli kierowane w naszą stronę. Fruwały wokół nas z każdym podmuchem fesh-feshu 😜 Asante Kenio! ❤️ Cudownie było tu wrócić!
Checking in at the finish line of Safari Rally! It’s always a monumental challenge to reach this place. Although without a victory this time out, we feel we did a good job. 🔥 We claim fourth position in the WRC2 Challenger standings. Thanks to the whole ORLEN Rally Team for full commitment and thank you for positive thoughts sent to us. They were flying around us with every blow of fesh-fesh 😜 Asante Kenya! ❤️ It was great to come back here!
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally @rallylabtechnology @officialwrc
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto

🫡 Melduję się na mecie Rajdu Safari! Dojechać tu to za każdym razem kolosalne wyzwanie! I choć tym razem nie zwyciężamy, mamy poczucie dobrze wykonanej roboty. 🔥 Kończymy na 4. miejscu w WRC2 Challenger. Dziękuję całemu zespołowi ORLEN Rally Team za pełne zaangażowanie, a Wam 🫵 za wszystkie dobre myśli kierowane w naszą stronę. Fruwały wokół nas z każdym podmuchem fesh-feshu 😜 Asante Kenio! ❤️ Cudownie było tu wrócić!
Checking in at the finish line of Safari Rally! It’s always a monumental challenge to reach this place. Although without a victory this time out, we feel we did a good job. 🔥 We claim fourth position in the WRC2 Challenger standings. Thanks to the whole ORLEN Rally Team for full commitment and thank you for positive thoughts sent to us. They were flying around us with every blow of fesh-fesh 😜 Asante Kenya! ❤️ It was great to come back here!
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally @rallylabtechnology @officialwrc
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto
...
Ten dzień rozpoczął się dla nas naprawdę niefortunnie! 😔 I choć w rajdach zdarzają się pechowe momenty, za każdym razem trudno jest się z nimi pogodzić. Zwłaszcza po dobrej walce, dającej prowadzenie 🔥 i to na Safari. Jak już wiecie, na 11 próbie śruba w wahaczu wypadła na prostej drodze (!), luzując koło, które szczęśliwie nie odpadło… Zrobiliśmy z Maćkiem co w naszej mocy, aby pojechać dalej i pokonać 70-km drugą pętlę. Jesteśmy na 5. pozycji w WRC2 Challenger, ale w tej chwili nie patrzymy ani na to, co mamy, ani nie oglądamy się wstecz. Skupiamy się tylko i wyłącznie na tym, co przed nami. Nie zamierzamy odpuszczać! Myślę, że nowe auto ma potencjał, a zespół, z którym w tym roku współpracuję, jest bardzo zaangażowany. Będziemy chcieli to wykorzystać, mierząc się nadal z wyzwaniami piekielnie trudnego Safari. Znacie mnie, ja nigdy się nie poddaję. 👊
This day started in a really unfortunate way for us! 😔 Although unlucky moments just happen in rallying, it’s always difficult to digest. Especially after good fight which gave us the lead 🔥 moreover, at Safari. As you already know, on SS11 a bolt in a wishbone came loose on straight section of the stage (!) and we almost lost a wheel – which fortunately didn’t come off... We did our best together with Maciek, in order to continue and complete 70 kilometres of the loop. We are in fifth position in the WRC2 Challenger standings but at the moment we are not looking at what we have and we are not looking back. We focus only on what’s ahead of us. We will not back off! I think our car has potential and the team we are working with this year is very committed. We want to exploit it, facing enormous challenge of extremely tough Safari Rally. You know me, I never give up. 👊
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally @rallylabtechnology @officialwrc
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto

Ten dzień rozpoczął się dla nas naprawdę niefortunnie! 😔 I choć w rajdach zdarzają się pechowe momenty, za każdym razem trudno jest się z nimi pogodzić. Zwłaszcza po dobrej walce, dającej prowadzenie 🔥 i to na Safari. Jak już wiecie, na 11 próbie śruba w wahaczu wypadła na prostej drodze (!), luzując koło, które szczęśliwie nie odpadło… Zrobiliśmy z Maćkiem co w naszej mocy, aby pojechać dalej i pokonać 70-km drugą pętlę. Jesteśmy na 5. pozycji w WRC2 Challenger, ale w tej chwili nie patrzymy ani na to, co mamy, ani nie oglądamy się wstecz. Skupiamy się tylko i wyłącznie na tym, co przed nami. Nie zamierzamy odpuszczać! Myślę, że nowe auto ma potencjał, a zespół, z którym w tym roku współpracuję, jest bardzo zaangażowany. Będziemy chcieli to wykorzystać, mierząc się nadal z wyzwaniami piekielnie trudnego Safari. Znacie mnie, ja nigdy się nie poddaję. 👊
This day started in a really unfortunate way for us! 😔 Although unlucky moments just happen in rallying, it’s always difficult to digest. Especially after good fight which gave us the lead 🔥 moreover, at Safari. As you already know, on SS11 a bolt in a wishbone came loose on straight section of the stage (!) and we almost lost a wheel – which fortunately didn’t come off... We did our best together with Maciek, in order to continue and complete 70 kilometres of the loop. We are in fifth position in the WRC2 Challenger standings but at the moment we are not looking at what we have and we are not looking back. We focus only on what’s ahead of us. We will not back off! I think our car has potential and the team we are working with this year is very committed. We want to exploit it, facing enormous challenge of extremely tough Safari Rally. You know me, I never give up. 👊
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally @rallylabtechnology @officialwrc
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto
...
W takich sytuacjach jesteś po prostu bezradny… Zobaczcie, co się wydarzyło na OS11 Rajdu Safari.
In this kind of situation you are simply helpless... See what happened at SS11 of the Safari Rally Kenya.
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto

W takich sytuacjach jesteś po prostu bezradny… Zobaczcie, co się wydarzyło na OS11 Rajdu Safari.
In this kind of situation you are simply helpless... See what happened at SS11 of the Safari Rally Kenya.
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto
...
Liderzy Rajdu Safari w WRC2 Challenger i całym WRC2 z bojowym nastawieniem ruszyli do sobotniego etapu 🔥 Niestety, dziś rano „śpiący wojownik" pokazał swoje oblicze. W samochodzie Kajetana i Maćka nie wytrzymało zawieszenie. 😢 Załoga dwukrotnie zatrzymując się na odcinku zrobiła wszystko, co możliwe, by je na naprawić. Polacy kontynuują jazdę! Choć pękają nam wszystkim serca 💔 z nadzieją i w napięciu śledzimy losy rajdu, na którym Kajetan wykręca kolejne kilometry, nie poddając się ani przez chwilę. Nasza walka trwa!
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally @rallylabtechnology
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto

Liderzy Rajdu Safari w WRC2 Challenger i całym WRC2 z bojowym nastawieniem ruszyli do sobotniego etapu 🔥 Niestety, dziś rano „śpiący wojownik" pokazał swoje oblicze. W samochodzie Kajetana i Maćka nie wytrzymało zawieszenie. 😢 Załoga dwukrotnie zatrzymując się na odcinku zrobiła wszystko, co możliwe, by je na naprawić. Polacy kontynuują jazdę! Choć pękają nam wszystkim serca 💔 z nadzieją i w napięciu śledzimy losy rajdu, na którym Kajetan wykręca kolejne kilometry, nie poddając się ani przez chwilę. Nasza walka trwa!
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally @rallylabtechnology
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto
...
Drive with me
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialwrc @rallylabtechnology
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto

Drive with me
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialwrc @rallylabtechnology
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto
...
Na zakończenie najdłuższego dnia na Safari utrzymujemy pozycję liderów w WRC2 Challenger, a w dodatku i całego WRC2 💪 Przejechaliśmy ponad 150 kilometrów w potężnym piachu, koleinach i po ostrych kamieniach. Mamy 4 oesowe zwycięstwa i wszystkie próby zakończone w top 3 – myślę, że spisaliśmy się z Maćkiem i chłopakami całkiem nieźle 😉 Choć było trudniej niż się tego spodziewałem i zmęczenie daje o sobie znać, mam pozytywne nastawianie przed jutrem. Dzięki #teamkajto, że tu jesteście! 🫶 Naprawdę każda para zaciśniętych kciuków przydaje się na Safari!
At the end of the longest day at Safari Rally we hold the lead in the WRC2 Challenger standings and in the WRC2 category 💪 We have completed over 150 kilometres in deep sand, ruts and on sharp rocks – claiming 4 stage wins and finishing all stages in top three. I think we did a nice job with Maciek and our guys 😉 Although it was tougher than I’d expected and I am feeling a bit tired, there are positive vibes ahead of tomorrow. Thanks #teamkajto for being here! 🫶 Every crossed finger helps us at Safari!
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally @rallylabtechnology
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto

Na zakończenie najdłuższego dnia na Safari utrzymujemy pozycję liderów w WRC2 Challenger, a w dodatku i całego WRC2 💪 Przejechaliśmy ponad 150 kilometrów w potężnym piachu, koleinach i po ostrych kamieniach. Mamy 4 oesowe zwycięstwa i wszystkie próby zakończone w top 3 – myślę, że spisaliśmy się z Maćkiem i chłopakami całkiem nieźle 😉 Choć było trudniej niż się tego spodziewałem i zmęczenie daje o sobie znać, mam pozytywne nastawianie przed jutrem. Dzięki #teamkajto, że tu jesteście! 🫶 Naprawdę każda para zaciśniętych kciuków przydaje się na Safari!
At the end of the longest day at Safari Rally we hold the lead in the WRC2 Challenger standings and in the WRC2 category 💪 We have completed over 150 kilometres in deep sand, ruts and on sharp rocks – claiming 4 stage wins and finishing all stages in top three. I think we did a nice job with Maciek and our guys 😉 Although it was tougher than I’d expected and I am feeling a bit tired, there are positive vibes ahead of tomorrow. Thanks #teamkajto for being here! 🫶 Every crossed finger helps us at Safari!
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally @rallylabtechnology
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto
...
Po pierwszym piątkowym etapie Kajto z Maćkiem pozostają liderami w WRC2 Challenger! 🔥 Najdłuższy odcinek rajdu, Camp Moran, wygrali w swojej kategorii z przewagą 6,8 sekundy nad kolejnym duetem. Na próbie nr. 5 zaliczyli kolejne oesowe zwycięstwo i to wśród wszystkich załóg w autach Rally2! 💪 Kajto trzyma mocno nie tylko stery nowego samochodu, ale również pozycję w czołówce najlepszych na Safari! 🇰🇪
After first Friday’s leg Kajto and Maciek hold the lead in the WRC2 Challenger standings! 🔥 They won the longest stage of the rally, Camp Moran, with 6.8 seconds in hand over second-placed rivals in their category. They claimed another stage win on fifth test, among all Rally2 cars! 💪 Kajto holds tight grip not only on steering wheel of his new car but also on his position among Safari Rally frontrunners! 🇰🇪
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally @rallylabtechnology
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto

Po pierwszym piątkowym etapie Kajto z Maćkiem pozostają liderami w WRC2 Challenger! 🔥 Najdłuższy odcinek rajdu, Camp Moran, wygrali w swojej kategorii z przewagą 6,8 sekundy nad kolejnym duetem. Na próbie nr. 5 zaliczyli kolejne oesowe zwycięstwo i to wśród wszystkich załóg w autach Rally2! 💪 Kajto trzyma mocno nie tylko stery nowego samochodu, ale również pozycję w czołówce najlepszych na Safari! 🇰🇪
After first Friday’s leg Kajto and Maciek hold the lead in the WRC2 Challenger standings! 🔥 They won the longest stage of the rally, Camp Moran, with 6.8 seconds in hand over second-placed rivals in their category. They claimed another stage win on fifth test, among all Rally2 cars! 💪 Kajto holds tight grip not only on steering wheel of his new car but also on his position among Safari Rally frontrunners! 🇰🇪
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally @rallylabtechnology
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto
...
Pierwszy dzień na Safari zakończyliśmy na 1. pozycji – prowadzimy w WRC2 Challenger i WRC2! 💪 Na drugim oesie pokonaliśmy wszystkie załogi fabryczne w autach Rally2. 🔥 To fantastyczny początek… ale studzimy emocje. Przed nami wymagające 370 kilometrów, na których będę cały czas decydować, gdzie przycisnąć, a gdzie zachować większą czujność. ⚖️ Natomiast takie dni, jak ten, na pewno dodają nam jeszcze więcej energii!
We finished day one of Safari Rally in the lead of both WRC2 Challenger and WRC2 standings! 💪 We defeated all factory crews in Rally2 cars on SS2. 🔥 This is a great beginning… but we remain calm. We are facing 370 challenging kilometres and I will constantly decide where to push and where to stay more cautious. ⚖️ However, such days always give us even more energy!
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally @rallylabtechnology
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto

Pierwszy dzień na Safari zakończyliśmy na 1. pozycji – prowadzimy w WRC2 Challenger i WRC2! 💪 Na drugim oesie pokonaliśmy wszystkie załogi fabryczne w autach Rally2. 🔥 To fantastyczny początek… ale studzimy emocje. Przed nami wymagające 370 kilometrów, na których będę cały czas decydować, gdzie przycisnąć, a gdzie zachować większą czujność. ⚖️ Natomiast takie dni, jak ten, na pewno dodają nam jeszcze więcej energii!
We finished day one of Safari Rally in the lead of both WRC2 Challenger and WRC2 standings! 💪 We defeated all factory crews in Rally2 cars on SS2. 🔥 This is a great beginning… but we remain calm. We are facing 370 challenging kilometres and I will constantly decide where to push and where to stay more cautious. ⚖️ However, such days always give us even more energy!
@grupaorlen @delphitech_ @orlenoil.official @orlenteam_official @rallyshop.pl @pzm_polskizwiazekmotorowy @texetpoland @moje_auto @sjs_pl @apetite_box @miasto.ustron
@maciekszczepaniak_wrc @officialsafarirally @rallylabtechnology
#kajto #kajetanowicz #rally #GRYarisRally2 #ToyotaGAZOORacing #wrc #safarirally #teamkajto
...